top of page

FAQ

  • Past de Bag-It in elke buddy?
    Ja, de Bag-It past in principe in elke buddy. Hoe makkelijk deze erin past ligt soms wel aan de manier waarop deze wordt opgevouwen.
  • Mijn buddyseat zit erg los, zorgt dit ervoor dat iedereen zomaar mijn Bag-It er tussenuit kan trekken?
    Nee, bij iedere Bag-It wordt een extra beveiligingssysteem geleverd zodat in deze gevallen de Bag-It niet zomaar te stelen is.
  • Hoe veilig is de Bag-It?
    De tas is van een speciale stof gemaakt die ervoor zorgt dat deze niet zomaar open te scheuren is. Ook bij het gebruik van messen en of andere scherpe voorwerpen vergt het veel moeite om de tas open te kunnen krijgen. Hierdoor is het product een stuk onaantrekkelijker geworden om te stelen. Het valt namelijk gewoon heel erg op en daarnaast is de kans dat het alarm van de scooter ook af gaat ook erg groot.
  • Wanneer kan ik de Bag-It bestellen?
    Je kunt de Bag-It eind april 2024 bestellen. Wil je op de hoogte blijven? Stuur ons dan een bericht.
  • Mijn bestelling is geannuleerd - waarom?
    Als uw bestelling is geannuleerd, heeft dit waarschijnlijk een van de volgende redenen: 1. U heeft een bestelling geplaatst op een postbus, militair adres of een expeditiebedrijf. Raadpleeg onze ondersteuningssite voor meer informatie hierover. 2. U heeft een bestelling geplaatst in een gebied waar we niet naartoe verzenden. Raadpleeg onze ondersteuningssite voor een lijst van deze gebieden. We behouden ons het recht voor om bestellingen om een ​​van de bovengenoemde redenen te annuleren. Als uw bestelling is geannuleerd, ontvangt u een e-mail die de annulering van uw bestelling bevestigt en tegelijkertijd wordt de terugbetaling uitgevoerd. De terugbetaling zou binnen 1-7 werkdagen op uw rekening moeten verschijnen. Weet u nog steeds niet waarom uw bestelling is geannuleerd? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Een van onze grootste prioriteiten is ervoor te zorgen dat onze klanten hun producten zo snel mogelijk in handen krijgt, daarom werken we nauw samen met ons magazijn om een ​​minimale tijd tussen bestelling en verzending te garanderen. Daarom kunnen we bestellingen die in ons systeem zijn gedaan niet annuleren/wijzigen nadat ze het betalingsproces hebben doorlopen. Zodra u uw bestelling hebt ontvangen, kunt u deze eenvoudig als retour verwerken en een volledige terugbetaling krijgen. Houd er rekening mee dat u de bestelling moet hebben ontvangen voordat u een retourzending start.
  • Wat is de levertijd?
    Onze levertijd kan enigszins variëren, afhankelijk van uw locatie. In de onderstaande schatting is de verwerkingstijd van maximaal drie werkdagen inbegrepen die ons magazijn nodig heeft om uw bestelling te verwerken, te verzamelen, in te pakken en klaar te maken voor verzending. Onze levertijd* is op het moment: 2-4 werkdagen Zodra je bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een verzendbevestiging met details over hoe u uw bestelling kunt volgen🌍 Houd er rekening mee dat werkdagen als maandag tot en met vrijdag worden beschouwd, aangezien ons magazijn in het weekend niet werkt of bestellingen verwerkt.
  • Ik wil mijn bestelling retourneren
    Heb je bedenkingen? Geen probleem! Voordat we de bal aan het rollen krijgen, moet u ervoor zorgen dat uw retourzending wordt goedgekeurd: De retourzending wordt gestart binnen 100 dagen na uw besteldatum Het product is ongebruikt en onbeschadigd Alle labels/tags zitten nog aan het product Als niet aan de bovenstaande criteria wordt voldaan, wordt het product naar u teruggestuurd en krijgt u geen geld terug. Wij verzoeken u vriendelijk om per ordernummer één retour aan te maken. Omdat elke retour is gekoppeld aan uw ordernummer, dient u één retour per ordernummer in te dienen. Dit is voor ons systeem en magazijn, om je retour zo soepel mogelijk te kunnen verwerken. Ga naar https://bag-it/retourneren en vul het formulier in met alle gevraagde informatie. Print daarna het pre-paid retourlabel uit, plak het op de doos en breng het naar het dichtstbijzijnde inleverpunt voor de vervoerder die je hebt geselecteerd. Wanneer we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, zal onze retourpartner de retour verwerken om ervoor te zorgen dat aan de bovengenoemde criteria is voldaan. Als dit het geval is, wordt een terugbetaling uitgevoerd. Op dit moment kan het 2-7 werkdagen duren voordat de terugbetaling weer op uw rekening staat, afhankelijk van uw bank.
  • Hoe lang heb ik garantie op de Bag-It?
    U heeft standaard 1 jaar garantie op de Bag-It. Echter geldt deze garantie alleen op fabricage fouten.
  • Waar kan ik naartoe gaan om jullie producten te bewonderen?
    We weten dat u soms wilt proeven hoe onze producten aanvoelen, of dat u misschien uw volgende winkeluitstapje plant en wilt kijken of er een Bag-It-retailer in de buurt is. Hoe dan ook, u bent hier aan het juiste adres! Volg de onderstaande link om onze kaartwidget te gebruiken, waar u onze nieuwste lijst met retailers kunt bekijken. Kom regelmatig terug, want ons netwerk groeit voortdurend.

Algemene informatie

bottom of page